Kort berichtje - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lisa Meijer - WaarBenJij.nu Kort berichtje - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lisa Meijer - WaarBenJij.nu

Kort berichtje

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 December 2013 | Nederland, Schiphol

Hier zit ik dan, te wachten om te boarden voor mijn eerste vlucht; Amsterdam - Auckland met een overstap op Dubai. Mijn vliegtuig heeft al vertraging dus het begint goed.

Ik vind het allemaal zo spannend, maar ergens ben ik ook heel erg zen. De reis waar ik al zo lang mee bezig ben, zo lang voor heb gespaard en zo lang naar uit kijk gaat over een uur beginnen!
Of eigenlijk is hij al begonnen, want ik heb zelf (met een beetje hulp) ingecheckt! Al een hele overwinning vind ik zelf. 'Inchecken? Hoe moet dat?'

Ik ben heel trots dat het nu allemaal echt gaat gebeuren. Ik, helemaal alleen, in mijn eentje de wereld over voor een jaar!

Bedankt voor de lieve woorden, berichtjes, mailtjes, belletjes, noem maar op! Het doet me goed dat er zo veel mensen aan me denken en met me mee leven!

Voor de mensen die het leuk vinden; ik probeer hier zo veel mogelijk verhaaltjes en foto's te plaatsen zodat jullie vanuit jullie stoel een beetje met me kunnen mee genieten!

Ik ga nu met een kleine kriebel en een grote glimlach op mijn gezicht het vliegtuig in!

Au revoir!

Xxxxxxx

  • 23 December 2013 - 22:24

    Kelly:

    Hee lisa!

    Succes met je spannende reis!!
    Het gaat je zeker lukken en geniet van de wereld!
    Je bent een sterke meid!

    Greetzz kelly
    Oud klasgenoot uit het stormige nederland :p

  • 23 December 2013 - 22:42

    Joke Vd Bos:

    Lisa topper, zal veel aan denken.
    Ga goed genieten.
    Xx joke

  • 23 December 2013 - 23:08

    Rina:

    Lieverd,

    Nog niet eens van de grond en dan al een berichtje.
    Als dat geen goed begin is...
    Ga zo door, dan kunnen wij je goed volgen.
    Goeie reis , heel veel plezier ,een dikke knuffel

    XXXXXXXXXXXXXXMam




  • 24 December 2013 - 11:07

    Annemieke:

    Hoi Lisa,
    Nu echt op reis! De hitte van Dubai, een kleine indruk van Arabie, mannen in witte jurken, vrouwen zwaar in de sluiers, en dat is nog maar het begin van een jaar vol ervaringen en indrukken! Pas goed op jezelf, blijf trots op jezelf en als je Wormer mist: ruik even aan een stukje chocola en je voelt je weer thuis!
    We zullen je blijven volgen!
    Aldert en Annemieke

  • 27 December 2013 - 20:36

    Trees:

    Hoi Lisa,

    Ben je goed aangekomen?
    Heen veel geluk en succes gewenst met je reis,ik ga er van uit dat het een geweldige tijd wordt.
    Ben erg benieuwd naar je verhalen!
    Liefs van Trees

  • 28 December 2013 - 10:01

    Joke:

    Ha die Lisa,

    Hoe voelt dat? kerstmis vieren in het zonnige nieuw zeeland? Heb je alle schaapjes nog geteld??? hahaha....dat zijn er veel hé, daar..
    Ik wens je een heel goeie reis toe, met veel mooie ervaringen. Ik blijf je volgen. Enne....gefeliciteerd met je moeder.

    Groetjes van Joke uit het winderige Heemskerk

  • 30 December 2013 - 23:40

    Joke Van Der Bos Lip:

    Hoi Lisa, ik hoor goede berichten van je moeder. Ik vind dat fijn ook voor je moeder. Echt top. Ik wens je een goede jaar wisseling

  • 31 December 2013 - 15:52

    Joke En Wlbert:

    Goedemiddag Lisa,

    Ja, bij ons is het nu 15.47 uur. Bij jou is het al een uurtje of drie het nieuwe jaar 2014, hoorde ik net op de TV. Wij wensen je een geweldig nieuw jaar waarin al je dromen uit mogen komen.

    Groetjes van Joke en Wilbert uit een regenachtig Heemskerk

  • 02 Januari 2014 - 21:52

    Audrey:

    Happy New Year!!
    Moest aan je denken nu we nieuw reisprogramma van Floortje Dessing zitten te kijken in het wonderschone Nieuw-Zeeland. Geniet je lekker? Hier gaat alles goed. Baby Tuin is flink aan het bewegen en babykamer is bijna af. We kijken uit naar je reisverhalen en wensen je veel geluk en plezier. Lieve groetjes, Christiaan & Audrey

  • 21 Januari 2014 - 21:26

    Joke Van Der Bos:

    Hallo Lisa,
    Ik hoef niet te vragen hoe het met je gaat. Ik hoor te gekke verhalen. Erg mooie foto's . Ben erg blij dat je het zo naar je zin hebt. Hier gaat het goed, ben zondag met je moeder naar loods 5 geweest was reuze gezellig. Daarna lekker gegeten bij je ouders heel leuk. Dus van alle kanten is het goed. Meis ik gun je nog heeeel veel plezier. En dit jaar zien we elkaar weer.

    Xxxx van Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Backpacken door Oceanien en Azie!

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2014

Laatste weekjes NZ

21 Februari 2014

Zeehonden, dolfijnen en walvissen.

23 Januari 2014

I LOVE NZ

03 Januari 2014

Kia Ora!

23 December 2013

Kort berichtje
Lisa

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 1779
Totaal aantal bezoekers 24534

Voorgaande reizen:

23 December 2013 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: